goncacan bence cok dgl 18 haftadayım 4 kilo aldım sık sık yemek yemek gerekiyor nigrenden dolayo devamlı hastanelerde sürünüyorum keske iştahlı olsam da kilo alsam daha fazla bnm yengem de 22 kilo aldı sırf dogumda 7si gitti zaten cok takılmayın kilo işlerine sekeriniz normal saglıgınız yerindeyse bırakın alıverin