Tansiyonunuz gayet iyi nabızınız gebelikten dolayı yükselebilir benim de hep o civar sol tarafınıza uzanırsanız biraz daha düşürür rahatlarsınız.O haftalarda benim de nefesim çok daralıyordu gayet normal tamamen hormonal bir durum korkacak hiçbirşeyiniz yok.