DemetSZ ablamı ilk bebeğinde sabah 9 da hastaneye götürmiştük akşam 5te doğum yapmıştı. Suni sancı verilmiş. 2.bebeğinde evde çektim sancıyı dedi hiç birimize sancım var demedi, sonrasında anlattı. Gece artık dayanamayınca 1de hastaneye gittiler 2 buçukta bebeği doğmuştu