Vajinamda aşırı şişlik oldu ilk önce gebeme söyledim damar çıkarsa varistir dedi 1 hafta sonra damarlar belirginleşti ve sertti ve agrı oluyor doktorum çok şişdetli agrı olursa bakarız bi çaresine dedi doğum içinde kesin konuşmadı ama araştırmalarıma göre çevremde bu durumu yaşayanlar sezeryan olduklarını söyledi ilk doğumum normal oldu ki sezeryana biraz korkuyorum nedense