merhaba arkadaslar 37+3 üz bugun saat 18.15 de agrım basladı şiddetli bir şekilde dayanamadım acile gittim çatı muaynesi yaptılar 1 cm acıklık oldugunu nst sancım cıktıgını söylediler. saat 20.30 oldu sancımlarım tamamen kesildi bitti agrım kalmadı. ilk doğumum olacak sizce ne kadar süre doğum olur? şuanda sancım yok hala.