Melek2654 Suyumuzu tutabilir miyiz tecrübeli arkadaşlar WC de ilk defa idrar yaparken çok fazla su yada idrar geldi idrar renginde ama tuttum sonra tekrar gittim yine baya geldi tutamayız diye biliyorum ama yine de sormak istedim
Gizoos Melek2654 kafamdaki en büyük sorun bu🤣 kuzenim geldiğinde tutamıyorsun mutlaka anlarsın dedi ama kayınvalidem bana suyu geldiğinde çok çişinin geldiğini tuvalete gittiğini çok tuvaleni yapmış anlamamış bunu söylediği günden beri ne zaman çok tuvaletimi yapsam korkuyorum hahahah🤣🤣
Yaso26 Melek2654 ben aynı sorunu yaşayıp 34 te gitmiştim hastaneye su değilmiş doktr tutman imkansız bacaklarına kadar akar su durmaz demişti
aannepandaa Melek2654 dr um geçen kontrolde anlattı. Suyunu tutamazsın sıcak sıcak durmaksızın gelir ve kendine has farklı bi kokusu vardır dedi. 😁 Ve su geldikten aonra evden hastaneye gitmek için 4-5 saatin var sakın panik olma dedi. Hastane ev arası 5 dk. 😉
damlaaltinay Gizoos valla kız benim annemde de olmuş sürekli çişi gelmiş meğer suyu geliyormuş bende çok korkuyorum o yüzden
Gizoos Melek2654 gece sancılanmış doğumu başlamış ebe gelmiş evde olmaz demiş hastaneye götürmüşler. Ama kime sorduysam mutlaka anlarsın dedi korkma canım suyun olmayabilir ama için rahatlatmak istiyorsan yarın bir doktora gidip suyunu kontrol ettirebilirsin.
damlaaltinay Melek2654 anlamamış yanında bi abla oturuyormuş kuzum o farketmiş demişki sen niye ikidebir tuvalete gidiyon suyun geliyo olmasın sonra doktora gitmişler gelen suyuymuş 🤷♀️
Melek2654 Gizoos evet yarın gidicem çok sağolun sancı falan yok benim doktorum da öyle birden boşalır demişti ama annelik böyleymiş tedirgin oluyor insan
Melek2654 damlaaltinay yok normal idrara çıkınca çok geldi benim bebek baskı da yapıyor ya 38 haftalığım ben
Melek2654 aannepandaa yok ben tutabiliyorum akıp gitmedi idrara çıkınca sadece fazla geldi ama hiç bu kadar çok gelmezdi o tedirgin etti