gokhande ayten hanimla normal doğum yaptım.. hastaneden genel olarak memnunum doktor tabiki onemli ama dogum anına kadar ebe yaninizda oluyo o ilgileniyo ebemde cok iyidi ilgiliydi hemsirelerde öyle. Zaten cogu sanciyi evde cektim hastanede 1 saat icinde dogumum gerçekleşti pyle uzunca kalmadim.dogum kocu var selin hanım onunla konusmustukvoda yardimci oldu iyidi yani memnum ayrıldım hastaneden..