gokhande simdi melih beyden çıktım :) genç olması tecrübesini sorgulattırdı bana ama devlet hastanesi zaten bir çok tecrube edinmiştir herhalde. Güler yüzlü ilgili yanındaki sekreter vs de ilgiliydi. Sohbet ediyor anlatıyor bence iyi bu 2. Randevumdu 20+3
Sezeryanını merak ediyorum aslında 2. Gebeliğim zorunlu sezeryan. :)