Selam kızlar ben de doğurdummm çok şükür❤️ 40+1 de sıfır sancı sıfır doğum belirtisi ile geçiyordu günlerim doktorum suni sancı önerdi 1 Nisan günü öğlen 11 de hastaneye gittik yatışım yapıldı suni 12.00 de suni sancı verildi ama bende hiç sancı yok çok hafif belim ağrıyordu ve ara da karnım kasılıyordu ebe sürekli geliyordu senin şimdiye kadar bu sancıyla kıvranan gerekiyordu demek ki acı eşiğine yüksek diyordu, doktorum da gelip hiç sesin çıkmıyor diyordu sonra saat 15.00 de açıklığıma baktı doktor açılma yoktu ve mantar enfeksiyonum olduğunu söyledi istersen bekleyelim ama Bi 24 saat sürebilir ve enfeksiyonun var bebeğe bulaşabilme riski var dedi ben de o zaman alın beni sezeryana dedim korktum, inanılmaz derece de acıkmıstım ve susamıstım ellerim titriyordu resmen sonra hemen sezeryana hazırladılar spinal oldum iğneyi hissetmedim bile hiç canım yanmadı saniyeler içinde hemen uyuştum dokunmaları baskıları hissediyordum basımda iğneyi yapan arkadaş basımı okşuyordu konusuyordu doktorumda sürekli konusuyordu sonraaa işte oo büyük annn yavrumu gösterdilerrrr ağlama sesinii duydumm bayılacaktımm biraz silip sarıp getirdiler resmen yüzü yüzüme deyince onu öpünce sustu dudaklarıyla öptü beni resmenn😂💕 dünyalara bedeldii o ann. Sonra Bi midem bulandı kusacak gibi oldum kus normaldir dedi hemen o an serumuma ilacı bastı durdu bulantım odaya geçtik yavrumda oradaydı. Sonrasında 6 saat sonra kaldırdılar beni yürüttüler biraz zorlandım ama güçlü durdum yürüdükçe açıldı ayaklarım gazımı da cıkardıkca rahatladım dikiş yerinin ağrısı biraz kötüymüş ama yavrunuzu kucağınıza alınca unutuyorsunuz inanın. Emme problemimiz oldu emmedi biraz mama takviyesi yaptık şırıngayla sarılık olmasın diye sabaha kadar emzirmeye çalıştık sabah devam ettik artık kollarım kopacak gibi oldu hemşireler beni ve bebeğimi çok yordu artık eve geçmek istiyorum sakin sakin emzireceğim ve o da alısacak inanıyorum dedim. Eve geldil slikon göğüs ucu aldırdım ve onunla emmeye basladı sonra hemen göğsümü verdim Bi onu Bi göğsümü derken emmeye basladı yavrum cok şükür ama tam doymuyor arada yine mama takviye ediyorum ( süt arttırmak için tavsiyeleriniz olursa sevinirim). Sormak istediğiniz birşey olursa cevaplarım. Allah isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını bos bırakmasın inşallah. Doğum yapan herkesin yavrusuna da sağlık versin. 💕💕💕