Buseyvz Kızlar 38 gün önce sezaryen ile doğum yaptım kanamam normal şekilde oluyordu bitmesini beklerken dünden beri pıhtılı ve bugün baya yoğun olmaya başladı yarın doktoruma sorucam ama bu şekilde olan veya bilgisi olan var mı?
morpella Buseyvz ben ilk gebeliğimde öyle olmuştu regl olmuştum yani sonra kesildi bi ay olmadım sonra reglim düzenli gelmeye başladı
zeynepylmz Buseyvz normalde muayene etmesi gerekirdi ultrason ile bakıyorlar rahim toparlanmış mı vs yarın ihmal etme lütfen doktoruna danış bı konuyu
Buseyvz zeynepylmz Teşekkür ederim canım benim ben de çok tedirgin oldum zaten adet oluyormuşum gibi ağrım ve kanamam olunca. Yarın ilk işim bu olacak inşaallah bir sorun yoktur.
morpella Buseyvz 38. güne kadar az az geliyordu 38. günde fazlalaştı kanamam ve normal regl kanamam 5 gün sürerdi buda 5 gün sürdü sonra kesildi ve bi ay sonra tekrar regl oldum