rukiyeeefeee Cansugmzee ozaman hiç bileye hiç bi ücret ödemezsiniz ama şuda var devlet istek üzerine sez yapmıyo mecburi bi durum olmadıkça benm üçüncü sezeryanım olacak öncekiler de hiç bi ücret ödemeden çıktım