1prensesannesi 23 haftalık ken bende karnımı çarpmıştım iki gün hastanede yatırdılar bu tür durumlarda riskli olabiliyor denildi ama sizin haftanız baya erken daha bilmiyorum o yüzden keşke bi acile gitseniz ben İstanbul Zeynep Kamil hastanesine gitmiştim bana orada kötü şey söylediler o yüzden gidin lütfen bi acile