Hmsanne1 ben şuan 32+3 oldum ve hiç bir catlagim yok göğüs altı hariç ama oda baya erken oldu bende daha o zaman baslamamiştim bioil kullanmaya 14 hafta itibaren kullanmaya başladım ama göğüs altlarım 10 veya 12. haftalarda oluştu bile …
Bioil sadece gebelik çatlaklarında kullanılmıyor mesela kilo alımında oluşan çatlaklarda, ergenlik çağında birden boy atmadan dolayı olusanlar ve hatta ameliyat izlerinde de kullanılıyor