sibelbulut canım bende eylül basında rahim filmi çektirip kasim başlarında hamile kalmıştım ama benimki rahim filminden dolayı değildi çünkü hicbir sorunum yoktu doktor bana eğer tüplerde falan tıkanıklık varsa ilaçla tıkanıklığı açtıklarını dolayısıyla bu sayede rahim filmi sonrası hamile.kalindigini söylemişti yani rahim filmi sonucun temiz çıktıysa rahim filminin bir etkisi olmuyormuş öyle demişti bana doktorum rabbim kısa zamanda bir evlat nasip eder inşallah 🤲