33+1 günlüğüz. Üç dört gündür başım döner gibi oluyor hafiften. Büyük 11 küçük 5 ken kendimi iyi hissediyorum. Ama başım döndüğü zaman ölçüyorum büyük 10 küçük 5-6 çıkıyor. Tansiyonun böyle oynaması normal mı ? Oğlumun gayet hareketli. Hareketlerinde bi sorun yok çok şükür 🙏🏻Başına gelen var mı ? Bi hafta sonra doktor kontrolu olduğu için dr aramak istemedim 😏