Ysmn_11 Doktora gitmeden de alıp kullanılabilcegmz ilaçlar mi acaba yani daha önce kullanmadm reglimde de gecikme var test yaptım negatif
Burcu-2910 Ysmn_11 benımde adet tarihinin üstünden 5 gün geçti ama gebeliğe dair hiçbir belirti yok sadece adet Günü test yaptım negatifti daha da yapmadım
whitedream Ysmn_11 benim adet tarihinden 10 gün geçti adet olmadım. doktor kan ve ultrason istedi negatif olunca tarlusal yazdı içince gelmişti ama eczane hemen verirmi bilmiyorum doktora git riske atma canım
Maeulle Ysmn_11 geç dölenme ola bilir veya idrarda çıkmıyor bazen hamile oldun sen kan ver ondan sonra al Allah korusun birşey varsa düşük yapma hayırlısı olsun hakkında
sibelbulut Ysmn_11 geç döllenme olabilir eğer bebek istiyosanız kan verip tam emin olup öyle kullanın hem ne kadar gecikti ki adetiniz
Burcu-2910 Ysmn_11 benımkide ilk defa bu kadar gecikti bende gebelik olmadığından eminim ama rabbimin mucizesi bilemeyiz
Bsraao Burcu-2910 canım stres olduysan hormonların biraz yükselmiş vs olabilir . Benimde böyle olmuştu hormonların yükselmiş . İlaç kullandım gelmişti ama sen inşallah hamilesinizdir
Ysmn_11 Maeulle bir adet dönemi gecikme oldu bu zamana kadar teste çıkardı heralde üç beş gün olsa belki şüphem olurdu
Minik_mucizem2 Burcu-2910 illa belirti mi olması lazim kan ver lütfen bazı insanlarda hic belirti olmayabiliyor
Fener1608 Ysmn_11 Eğer kesin hamile değilsen tarlusal kullanabilirsin ben geçen ay eczane den doktora yazdırmadan aldım kullandım ilaç bitince geldi