Aynı durumu bizde yaşadık 🤭 erkek dediler dediler sonra birkaç defa acile gitmek durumunda kaldık orada da erkek bebiş dediler daha sonra doktorumuzu değiştirmek zorunda kaldık yeni başladığımız doktorda %99 kız ödem var o yüzden erkeğe yorumlamış dedi. 2 hafta sonra tekrar gideceğiz bakalım ne diyecekler 🥰