zeynepylmz Kendi doktorum izinde olduğu için maalesef gidemiyorum acaba farklı doktora mı gitsem bu hafta en son acile gitmiştim bir hafta falan oldu nst normal çıkmıştı
Mayisbali zeynepylmz ilk nst ye kaçıncı haftada girdiniz acaba beni doktor 34. Haftada çağırdı ilk defa gircem
zeynepylmz Mayisbali 34.haftada girdim canım kendi isteğimle girdim normalde 35.haftada nst ye girersin demişti doktorum
Mayisbali zeynepylmz anladım canım mesela sancı çıktı nst de ama sende sancı yok nasıl bir problem yaratır ki ?
zeynepylmz Mayisbali tam olarak ben de bilmiyorum canım ama sanırım erken doğum olmaması için dr tedavi uyguluyor 37.haftadan önce doğum erken doğum olarak adlandırılıyor ya
Mayisbali zeynepylmz anladım inşallah zamanında hayırlısıyla alırız kucağınıza teşekkür ederim canım 🥰