Berna50 80 kg ve üzeri sezeryen doğum yapan anneler iyileşme süreciniz nasıldı biraz bahseder misiniz 🙏🤰
Msydn6 Berna50 bende 20 kilo aldım 80 kiloyum şuan sezeryan olucam bu hafta 😪 iyi geçer inşallah Allah sağlıkla kurtarsın hepimizi 🤲🏼