Selamlar. Hamile arkadaslar hep derdi okuduğumu zor anlıyorum, unutuyorum diye şimdi de bende aynısı. Hamileliğin basından beri çalışırken bir kere okumak la zor anlıyorum, hatırlamam da zor oluyor. Zaten sandalye tepesinde bilgisayardan calısmak cok zor, bir de zaman verip anlamayınca cok kızıyorum kendime. Sırt, bel, ayak ağrıları da bonus. Sizler nasıl ders calısıyorsunuz, okuma-yazma işlerinizi yönetiyorsunuz?