Canimoglummmm Doktor istirahat derse kaç güne kadar rapor alabiliyoruz acaba? Öğretmenim.Bu konuda bilgisi olan var mı?
Epifenomen Canimoglummmm 12. Haftamda rapor yazdı doktor mutlak istirahat gerekmektedir diye, doğuma kadar her ay tekrarlandı
Minnakkannesi Canimoglummmm ilk hamileliğim çok sıkıntılı geçmişti bende öğretmenim tek doktor 10 güne kadar verebiliyor uygun görürse bir 10 gün daha uzatabiliyor sonra
hilal8689 Canimoglummmm üniversite hastanesinden 30gün heyet aldım. Bittiği gün tekrar gittim 30 gün daha verdiler. Kanama dolayısıyla.
Rabia112 Bir aya kadar veriliyor en fazla sonra risk devam ediyorsa da yine rapor yazıyorlar :) bende öğretmenim ilk zamanlar riskim vardı oradan biliyorum
Canimoglummmm Rabia112 Teşekkür ederim inşallah riskli değildir de lekelenme olunca doktor istirahat verir mi diye düşündüm.Cocuklada zor oluyor canlı ders vs yorgunluktan korkuyorum bir şey olacak diye 😔 Sadece ek ders kesiliyor değil mi maasimiza dokunmuyorlar