Nur000 Hsynftm 14 haftada bulantilarim bitmişti. Ama göğüs hassasiyetim hic gecmedi suan 22 haftaligim
Kayaes Hsynftm 20. Hafta da normale döndüm Allah birdaha yaşatmasın o halsiz bulantılı pis pis koku alma ve tiksinmeleri 😂🤲🏻☺️
Hsynftm Nur000 canim benimde oyle hic belirtim kalmadi sadece karin agrim cok oluyor korkuyorum ilk gebeliğim
Nur000 Hsynftm karin agrisi bendede hâlâ ara sira oluyor. sanki icerden yirtiliyormus gibi bi his oluyor agrirken
Zehrayrr Bizde 16+2 olduk hap içmediğim zaman maalesef sabah bulantım çok oluyor koku hassasiyetim de devam ediyor inşallah geçer çabucak 😣