Hellobaby2 bebek taşımada 3 aşama var. İlki sling bence çok konforlu çok güzel yeni Doğan’dan itibaren kullanılıyor. İkincisi yeni doğan minderleri kanguru. Kanguruya alırken ekstra ücret ödeyip bir minder alıyorsun bebeği doğduğu andan itibaren koyarsın içine. Ben 15 günlükken kullandım o minderle. Sonra o minder 3. Aydan itibaren bırakılıyor sonra normal kullanıma geçiyorsun. Simdj burda önemli olan senin planın ve yaşam şeklin yani bebek doğduktan sonra bebeğimi giyerim gezmeye çıkarım diyorsan bence mutlaka yeni doğan bel desteği ile bir kanguru al( bana kalsa sling daha güzel ama her anne tercih etmek istemiyor. Ben ilkinde yeni doğan minderi ile kanguru aldım şimdi sling alacağım ilk 3 ay kullanmak için) ama yok ben evdeyim bir kaç ay çıkmam dersen direk bel desteği olmadan kanguru al.3. aydan itibaren kullanırsın