Aldırmayın düşünenlerde sonuç riskli çıksa dahi aldıramaz. 10.haftaya kadar kürtaj yapılıyor. 2 li test 11.haftadan itibaren yapılıyor. Yani yaptıranlar bişey çıksa aldırırız mantığıyla yaptırmıyor. Doğumdan sonra ona göre önlemler alınır bir sağlık problemi olursa ona göre gerekli doktorlar ve cihazlar hazır bulunur. Ben testlerin yapılması taraftarıyım 🥰