Tugceliko19-19 kızz yok herkeste öyle olmuyor bazı şeyler bende tutsa da inanmıyorum yaa güya bebek kese sağda olursa kız solda erkekmiş doktor da hep sağdan bakardı işte ayaklar soğuk olursa erkekmiş kendimi bildim bileli ayaklarım hep soguktur anemi var işte karın sivri olursa erkek yuvarlak sa kızmış benim yuvarlak kızım olcak tabi😂😂işte kız annenin güzelliğini alırmış yüzü sivilce dolarmış ilk zamanlar sivilce doldu yüzüm ama geçti öyle güzellikte gitmedi aynıyım hala normal😂ekşi tatlı dersen ne bulursam onu yedim hala daha öyle