Yigitkeriminannesi Rumeysa42 ben de 37+2deyim adaşım:) 2 gundur aşırı ödemim var hissediyorum sabahlari özellikle ellerim öyle şişiyor ki parmaklarimi katlamakta güçlük çekiyorum ayaklarım davul gibi oldu :)) Uyku artık işkence ne sağ ne sol zaten sirt üstü 2 dk uzansam nefesim kesiliyor bir de gece en az 3 kez tuvalete kalkıyorum Çok zor hareket eder oldum penguen gibi dolaşıyorum ortalarda 😅 Bir de birkaç gündür akıntım çok oluyor özellikle sabahları hem baya su gibi bı şey geliyor hem de süt kesiği gibi
Damlahtp Rumeysa42 37+4 benimde hiçbir şikayetim yok 🤷🏼♀️ Sadece ödem var ayaklarımda o kadar. Onun sışında ne bir ağrı ne bir sancım hiçbişeyim yok ölece bekliyorum doğum için ama hiç belirtim yok😀
Nisanannesiiiiii Rumeysa42 Her şey yolunda idi 37 ye kadar çook rahat geçti🥰😊37 girdikk ve bizim bebiş 2-3gündür bizi koşturuyor 😂😂 bugün hareketlerini az hissettim nst bağlandım her şey yolundaydı biraz da suyum azalmış 1 cm de açılmam var
Handelemece Hatice68 Ben de 37+4′üm aşağıya doğru sürekli baskı ve yürüyememe var. İlk gebeliğim olduğu için bunlar ne anlama geliyor bilemiyorum :)
NarminAmirli Ben de 37.haftdayim,çok şükür her sey yolunda,sadece 2-3 gün ayaklarım şişmeye başladı🤦🏻♀️bi de yediklerime dikkat ediyorum,bebek cok kilo almasin diye,son gitdiyimde 33te masallah 3kq yakindi
gamzelinaz Yigitkeriminannesi cok sanslısınız sizin bu sikayetleriniz cok gec baslamıs. Ben 20 lerim sonlarında el ayak şişmesi, ödem, bel sırt agrıları, gece en az 2 kez tuvalete koşarak gitme gibi sikayetler yasıyorum. Şuan ben de eğilip kalkmakta, oturup kalkmakta zorlanıyorum. Bazen kendimi penguen gibi yürürken buluyorum
Hatice68 Handelemece kuzum doğum yakin bebek doğum kanalına inmiştir dediklerin onun belirtisi en son doktora ne zaman gittin bisey demedi mi
Handelemece Hatice68 2 hafta önce gitmiştim, bir sonraki randevu Çarşamba günü, çatı kontrolü var. Orada belli olacak heralde durumlar😌
Bademmmm Hatice68 pazar günü sezeryan olacaksınız yani Rabbim sağlıklı bir şekilde kavuştursun inşallah özelde mi olacak
Bademmmm Hatice68 38+2 de o zaman demi bende suan 37+6 haftalık hamileyim de ondan sordum kaçta alıyorlar diye canım
Bademmmm Hatice68 yok bende sezeryan devlette olacağım gidip gün alamadım henüz ne zaman verirler geç mi kalıyorum bilmiyorum ki
Hatice68 Bademmmm en son kontrolün ne zamandı canım ben yakın takipliydim özelde 29 haftamdan beri gecen çarşamba aldim günü sen niye sezeryan oluyorsun ozel değilse ilk gebelik mi
Hazalcinar Bademmmm bende 36+5ım. Ama ultrasyonda 37+4 cıkıyo devlette 35 haftalıkken anestezı ıslemler yapıldı ekg kan falan. Ama bana ayın 20 sınr gun verdı cok gec ya ustelık bu ıkıncı gebelıgım daha erken almaları lazım 39 kusurlerde alınıyomus acıllık bısey olursada acılden gırıo dırek alıyolarmıs.
Bademmmm Hatice68 ilk gebelik Yumurtalık kisti var bende hamile kalmadan önce de vardı hala var hiç geçmedi yaklaşık 10 cm onuda alacak doktor ben biraz ihmal ettim kontrol işini en son 10 gün önce gitmiştim tabi hep farklı doktorlar olduğu icin gün alamadım yarın gideceğim yine ama kim verecek gün bilmiyorum
Hatice68 Bademmmm devlet hastaneleri sıkıntıli doktor bulmak açısından hayırlısı olsun kuzum hakkında sağlıkla kucağına al inşallah yavrunu❤🥰
Bademmmm Hazalcinar bende Yumurtalık kisti var normal doğum zor olurmus bende canım sata göre suan 38+4 günlük hamileyim ama ultrason da 37+6 günlüğüm yani devlet neye göre verecek bilmiyorum hep aynı doktorda olmuyor kafam iyice karıştı devlette bu isler zormu bilmiyorum bilen yazsın lütfen
Hazalcinar Bademmmm. Benımkını ultrasyona gore bakmadı sata gore baktı. Sende tekrar gıttıgınde dogumumu burda yapuçıcam dersenıx sızı zaten dırek yonlendırıyo ekg ye kana falan o dakıka herseyı yapıyosunuz sonra anestezıye gun alıyosunuz sonuclar ıcın onay kagıdı verıyo sızde tekrarbdoktora gosterıyosunux oda gun verıyo bu sekılde ılerlıyo. Ama hher kontrolunuzde soyleyon kıstınızı kı dosyanıxa yazsın amelıyat sırasında alınsın