Larinnaz 2 yasında kIzım var,3 ay snra bi kızım daha olacak.böyle bebekleri arası yakın olanlar hangi bebek arabası kullanıyor?öneriniz varmı ?
momof3 Larinnaz Canım ben de üçüncü bebeğimi bekliyorum ikiz arabası almak istiyorum nasipse.Henüz mağazadan bakmadım ama Joie-Evalite Duo Tandem i beğendim hafifmiş diğerlerine göre.Ona bakmayı düşünüyorum belki fikir olur 🙂