elifakyaz9999 Kızlar merhaba 22 haftalık gebeyim. Oksapar iğne kullanıyorum bu zamana kadar vurduğum iğnelerini hepsi kalın enjöktördü son aldıklarım ince enjektör. Değiştiği için mi yoksa üretim hatası mı bilgisi olan varmı tedirginim vurma konusunda ?
Meyraninannesi elifakyaz9999 ben de dün yeni kutu aldım iğne kısmı ince çıktı kolay battı. İçeriği aynı baktım.
Meyraninannesi Kasdettiginiz ilacın olduğu kisimsa bana çıkmadı ama pıhtılaşma grubunda görmüştüm yenileri öyleymiş sanırım.