Beklenengungelecekse Merhaba Ekim anneleri merhaba Nasıl gidiyor hamilelik? Ben ikiz bebeklere hamileyim ve serklaj ameliyatı oldum. Doğuma kadar yatacağım 😊 bazı günlerim stresli geçiyor siz de durumlar nasıl?
Zuhal2205 Beklenengungelecekse bizde iyiyiz çok şükür. Benimde kızım olucak inşallah 💖 şu sıralar ayak şişmesi oluyo bende onun dışında bi sorunum yok. Bende elimden geldiğince yatmaya çalışıyorum. Sağlıkla gelsinler bir an önce :)
Tugceekrzm Beklenengungelecekse iyiyiz çok şükür bi sıkıntımız yok yürüyünce merdiven çıkınca az biraz nefesim daralıyor o kadar 🤗
Kbrazcan Beklenengungelecekse bende 23.hafta kızım olacak İnşAllah bebeğim haftasına göre olması gerekenden aşşağıdaymış dikkatli olmamı söyledi doktor sağlıkla hayırla doğsunlar inşallah
Nazyun Beklenengungelecekse 2 hafta öncesine kadar iyiydik ama çatı bölgemdeki kemiklerimde agrım var ve doktor bunun için çok erken olduğunu söyledi vitamin felan verdi dinlen derdi bakalım geçer inşallah
Beklenengungelecekse Kbrazcan bende sol tarafa yatıyorum sürekli ve dizlerimin hizasında yastık var rahme hiç baskı yaptırmıyorum. Rabbim yardımcın olsun 🤲
Bensuu Kbrazcan bizimdr kilomuz ileride bebişte🤗tombiş biraz az ye dedi dr ama toplamda 6 kilo aldım 23 haftalığız
Melisahsendursun Bende 22+1 olduk kizim olucak iyiyim ama sadece soluma yatarken sol tarafim cok açıyor vucudumun yarısı kopuyor sanki bide nefes alırken karnım acıyor sanki tika basa yemisimde siginamiyirum gibi boyle olan cici annelerimiz varmi
BatuhanEsma Melisahsendursun aynen cnm bende aynı oldum geçenlerde 1hafta falan karnım patlayacak gibiydi nefesimi alamadım bende doktorumu aradım bu arada 23. haftadayım bende
Cigdem91 Beklenengungelecekse bizde 23+2 yiz kızım olucak şimdilik iyi gidiyordu bugün biraz üşütmüşüm nefes alamadım titreme geldi havalar mağlum bi sıcak bi yağmur yağıyor bir şey olcak diye korktum 😥
Beklenengungelecekse deletedmom28 hımmm 🤔 prolaktin hormonun aktif çalışıyor herhalde hiç duymadım bu aylarda olur mu bilmiyorum
Busrasahin7714 deletedmom28 bende de ayni sivi geldi ilk hamileligimde de olmustu dogurana kadar belli araliklarla gelmisti