basakhanim benimde sadece açlık sıkıntılıydı. Tokluklarda birşey yoktu oyüzden akşamdan vurulan açlık şekerini etkileyen insülinden başlattı doktorum yaklaşık 1 aydır vuruluyorum. Sürekli şekerin yüksek çıkması iyi birşey değil neden insüline başlatmadı anlamadım. Hatta insülin vurulmak şuanki durumdan bin kat daha iyi. Bebeğe riski çok fazla şekerin. Bende başka birine daha görünün isterseniz. Ki bebek büyüdükçe de daha da artıyor şeker benim dozumda her hafta arttı.