Esra-dmr Canım bilgim yok açıkçası ikiz gebelik ile ilgili ama gelişim haftaları olabilir. Mesela birkaç hafta önden ya da geriden geliyor denebiliyor. Ki bence bu konuyu çok kafana takıp moral bozma, sonradan gelişimleri eşitlenen çok fazla ikiz bebek bekleyen annelerimiz olmuş burada 😊 Okudukça öğrendim ben de 🙏🏽