Karadeniz61 çok çektim hala da çekiyorum. Birde benim içi kanlı kanlı kupkuru oluyor ki o daha beter bi olay. Odanızı nemli tutmaya çalışın o baya etkiliyor. Bi ara sırf bu yüzden dellenip buhar makinesi alıcaktım ama zararları da çok olduğundan vazgeçtim. Çok şükür yağmur sezonuna girdik de havanın nemi arttı daha rahat uyuyabiliyorum. Çamaşırları falan odamda kurutuyorum kalorifer sulukları asıyorum yine kuruysa 2 ıslak havlu asıyorum peteğe 👍🏿