Birmelekannesi_38 Merhabalarr 7+1 hamileyim 🥰Kayseri şehir hastanesinde iyi bir kadın doğum doktoru varmı acaba ???
ikimelekannesii22 Birmelekannesi_38 kadın bilmiyorum ama cevat rıfat bey var cok ilgili genc bilgili bir doktor ben çok memnunum illa kadın olsun demezseniz bir gidin derim
NurRuveyda Ben de şehir hastanesine gidiyorum. Mefkure Eraslan şahin. Çok şirin bir hoca. Güzel ilgileniyor hem de tavsiye ederim. Sadece randevu bulması biraz zor oluyor.