SevilaySemerci canım artık yaz aylarındayız terleme ve tuvalet yoluyla çok sıvı kaybı yaşıyoruz ve daha hamileliğin başındasın mutlaka suyu çok tüketmeye çalış bebeğin ve senin sağlığın için gerekli. Ben hep içtim abartmadan ve hiç bir zaman bebeğimin suyunda bi azalma falan olmadı çok şükür.