Nergiz Cati muayenesinden sonra dogum yapan varmi aranizda kizlar. Bugun 38+2 oldum. Kontrolum vardi, alttan bakti 3cm acilmam varmis. Heran hersey olabilir dedi :)
delettdmom66 Nergiz ben 2 cm aclmam vardı eve gittim sancm başladı tekrr gttm 4 oldumştu acıya dayanamadm sezeryana girdim
Yaseminkadir Nergiz cok mu yurudunuz nasil 3cm acilmis sahane bisey hemde hic hissetmeden insallah, bundan sonra da hizlica acilma olur masallah size
Ayselcnt bana 37. Haftada baktı hiç açılmam yoktu.. Kasılmalarım falan arttı ama bilemiyorum.. 37+5 iz.. Artık doğurmak istiyorum.. inşallah hayırlısıyla bir avazda doğurursun canım..
Nergiz Ayselcnt insallah canim. Sende oyle. Dun cok agrim oldu zaten. Bugunde kontrle gittim. Bekleyip gorcez artik. Ama karnim cok sertlesmeye basladi.
EgeninAnnesiii 39+1de muayene olmuştum 39+4te doğumum oldu. Muayeneden sonra hafif kanamam vardı. 3 gün bekledik kanama devam edip doğum başlamayınca suni sancıyla başlattık.
Betul43 Bnm kndı sancım 6 cmdı hıc hissetmedim bıle :) sonra sunı aldım dogum yaptım ebeler bile sasırdı hissetmediğime