Rumeysaaa38 ah onu kendi doktorunuza tekrar danışın bence. 3.trimesterle 2.trimester arasında işlemlerde fark olur mu olmaz mı bilemiyorum hiç, şimdi yanlış yönlendirmeyeyim sizi. Son 3 ay için söylediğini varsayıyorum doktorun bana. Fakat forumda ilk 3 aydan sonra boya için izin alan çok kişi olmuş, bence sormanız öyle boyatmanız daha iyi 🙏🏻