Merhabalar 32 haftalik hamileyim bebeğimi en basindan beri sag tarafimda hissediyorum. Gece yatarken hep sola yatmaya özen gösteriyorum fakat bazen uyuşuyorum resmen. Sag tarafa dönüp yatmaya karar verdigimde resmen yatma der gibi tepikliyo benii ezilcek yada eline koluna bisey olcak saniyorummm bisey olurmu ki aceba düşündüğüm gibi. Sag tarafimdan hic biryere gitmiyooo🤷♀️🤷♀️💙🤍