Merveeeeekurt selamlar ben aynı şikayeti 19. Haftamda yaşamıştım. Sebepsi içerde kanım sanki dalgalanır gibi bir kaşıntıydı. Hatta o zaman gittim kan verdim, doktor gebelik kolestazı denilen olay 28. veya 30. Hafttalarda görülür kanında alt, ast değerlerin yükselmesi anlamına gelir demişti, yani karaciğer enzimlerin. Ben yine de kan vermiştim normal çıkmıştı. Muhtemelen hormonel ve geçici alerji gibi bir şey. Bu ara her yediğine dikkat et bence canım, ağırlıklı sebze ve alkali beslen bol sıvı tüket. Bir de bak ben de bio oil denilen çatlak kremi de bacaklarımda deli gibi kasıntıya neden olmustu onu da kesince iyi geldi. Geçmis olsun