ElvanFurkan Selam kızlar. Aranız da Manisa Akhisar özele giden var mi? Gidiyorsanız hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz odaları nasil😀
Aryam-15-15 ElvanFurkan fatma hanimi duydum iyi die arkdaslar hep ora gidiyor bn somadayim ama onu cok oviluolar
ElvanFurkan Aryam-15-15 bende ona gidiyorum memnunum da. Tabi ben 4 aydır falan gidiyorum daha tecrübeler var mi merak ettim. Fatma Hanım da doğum yapmayı düşünüyorum da hastane pahali biraz