Hypatia Oms benim ilkokuldan vardı,çokta yakındık o zamanlar,sakin hanım hanım bir kızdı,öyle yaramaz kavgacı ahlaksız bir halini hatırlamıyorum 😃 ayrıca ismin tınısı da çok güzel 👍🏻
yelizyeliz Oms çok güzel isimm❤️ Benim başhemşiremin adıydı. Çok güzel bi insan kendisi hala daha görüşürüz. Çokta başarılı bi kadın gurur duyuyorum kendisiyle❤️
Oms Hypatia sevindim vallah 😂 isimle kafayi bozdum 36+3 olduk halen yok isim😅 esim hazal i cok istiyo kirmayayim diye tamam demeyi düsünüyorum 😂
Oms yelizyeliz icim rahatladi negativ bisey yazan olmamis ☺️ Cok ta sanslisin halen görüstügünüz icin ☺️