Merhaba arkadaşlar bugün 37 haftalık olduk bugün ara ara sancım geldi sık değil ama birde kan geldi 2 kere oda çok değil internetten nişan resimlerine baktım ama öyle değil normal kan geldi. şükür bebeğimin hareketlerinde değişiklik yok o yüzden korkmuyorum ama neden kan geldiğini de anlamadım başına gelen var mı?