[silindi] bende femera ve çatlatma iğnesi ile ilk seferde gebe kaldım. Darısı başınıza inşallah 🙏🏻 femara kullandığımda adetin 14. Günü çağırdı doktor yumurta küçük hala dedi, 16. Gün, 18. Gün 2 günde bir gittim böyle.. 18. Gün tamam artık dedi tek yumurta büyümüştü 17,5mm di. Ertesi gün vur çatlatma iğnesini dedi. Burdaki annelerimizin hep 2şer 3er büyüdüğünü okuduğum için üzgündüm valla tek yumurta ile tutmaz sandım ama oldu çok şükür 🙏🏻🙏🏻Moralinizi yüksek tutun💖