Beggyy Merhaba 21 haftalık hamileyim rahmim de tasvir edemiceğim ağrılar oluyor kısa süreli. Sizler neler yaşıyorsunuz ??
1Sabis Beggyy geçmiş olsun allah şifa versin 😘 Valalhi bende sürekli bel ağrısı on dk ayakta durup bir iş yapsam belime iniyo kasik ağrısı olmadı henüz
Kediannesi123 Beggyy 22 haftadayım benimde bi kaç gündür öyle çok garip ağrılar gelip gidiyor ağrı kesici kullanmama rağmen üstelik 🙄
Elif5361 Beggyy Evet bende yaşadım bir gün sürdü ama ara ara vurdu ağrı sanırım bebek büyüdükçe hareketleri bize bu ağrıları yapıyor ☺️
Kediannesi123 Beggyy ay evet doktor soruyor adet sancısı gibi mi falan yok değil anlatamıyorum da 😅😅sanki içerde yara çekiştiriyorlar gibi