rukiyeeefeee hanmlar gökçe ismi nasıl sizce bebeğe nasıl sirayet ediyo çevrenizde varmı gökçe isminde nasıl karakterdeler
ipekursat rukiyeeefeee eğer bi kızım olsaydı gökçen ya da gökçe olucaktı ama oğlum geliyor ilerde nasip olursa mutlaka koyucam.Uysal naif karakterlerde olduğunu okumuştum daha önce.Öz türkçe olması ve eşimle anısının olması bizim için koymak için sebepti:) ben çok seviyorum
[silindi] Bizim yegenmiz var ama daha küçük fitrati hakkinda pek fikrim yok ama bebekligi suan sakin😊
rukiyeeefeee ipekursat bende beğeniyorum eşim illa gökçe olsun istiyo benim hoşuma giden farklı isimlerde var ama bi yandan da eşimi kırmak istemiyorum o yüzden isin hakkında bilgilenmek istedim biraz teşekkür ederim momsboys [silindi]