Dişiniz ağrıyorsa doktorunuza danışarak bir diş doktoruna gidebilirsiniz. Hiç beklemeyin. Allah korusun apseli diş bebeğe zarar verir. Ben iki gün önce dişimi yaptırdım ona göre bir anestezi uyguluyorlar. Mutlaka doktorunuza danışın boşuna diş ağrısı çekmeyin. Çok çeken biri olarak bir öneri.