Medinemedi tandem emzirme diye birşey var. Doğumdan 1 sene sonra rutin kontrole gittiğim doktor hanım, bence arayı açmayın hemen ikinciyi yapın, emzirmeyide kesmenize gerek yok demişti. Tabii ben o zaman düşünmüyordum. Ama belki araştırabilirsiniz yada doktorunuza danışabilirsiniz. Ama 20 ay da bence çocuğunuzun emmesi için yeterli bir süre. Ben kızım 17 aylıkken kesmiştim, artık sürekli meme düşünür hale gelmişti. Ben de bunalmıştım kendi de hiç birşeye odaklanmayıp meme emiyordu. Ben acı oje sürdüm. Meme vermeden öncede söyşedim çocuklar büyüyünce memeler acı olabilir. Belki acımıştır fln dedim. Ağzına aldı baktı acı bida istemedi. Ertesi gün bir kere daha istedi. Bende yine anlattım bi bak tadına ama artık acı galiba dedim. Tekrar baktı bir daha da istemedi. Bizde kolay oldu allahtan ama tabii her çocuk farklı.