Ben her gün tüketen bi insandım hamile kalınca çevremdekiler de içme deyince biraz ara verdim midem çok rahatsız olursa öyle içiyorum canım da çok çekiyor dr uma sordum 5aylık olana kadar içebilirsin sakıncası yok ama sonrasında tansiyon düşürdüğü için erken doğuma sebep olmaması adına dikkatli iç demişti..