Senayyalcin Teşekkür ederim. Özel oda tutuluyorsa güzel aslında. Benim ilki özelde normaldi, bu da nasipse öyle olacak, özelde takipliyim yine ama devlette de olur mu ki diye düşünmeye başladım bu sıra.. Allah hepimize hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin