Kvsraykt Arkadaşlar daha 18 haftalığım ancak kilom çok yüksek şeker yüklemesine daha çok var acaba yüklemede şekeri çıkmadan belirti yaşayan var mı yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
mlkkk Kvsraykt ayak yanması susama varsa şeker olabilir ama gebelik şekeri kendini belli etmeye biliyor bebeğin kilosu önemli aslında
Nilaylks Kvsraykt benim ayak yanmam ve susamam vardı bebekte iki hafta önde ama şeker yüklemesinde değerlerim normal çıktı
Sermec27 Kvsraykt suyum normal bebeğin kılosu haftasıyla uyumlu ayaklarım donuyor 27+3 haftalık hamıleyım sadece 5 bucuk kılo aldım ve gebelik şekeri cıktı belirti vermeden de şeker cıkabiliyor tavsiyem yükleme yaptırmanz
Alinamoms Kvsraykt bilmek çok zor ama bebeğin önde gitmesi, suyun fazla olması, annenin çok hızlı kilo alması gibi bazı sebepleri var ama ben bu sebepleri hiç yaşamadım ve gebelik şekeri çıktı çok değişik illet bişey 🤦🏻♀️
masallarin mlkkk ayak yanmasi ve susama her gebede olabilen bise sekerle ilgisi yok nerden cikarttinz? ayrica gebelik sekeri kendini belli etmedigi icin tarama testi yapiyolar
mlkkk Ates21 çok bariz bi fark varsa evet haftasına göre max 450olması gerekirken 560lardaysa mesela zaten doktor söyler o zaman
mlkkk masallarin ben şekerin belirtileri olarak söyledim ama gebelik şekeri kendini belli etmeye bilir dedim farklı birşey söylemedim yani