Biranneadayiiii Kizlar ben 8+5 haftaligim kasıklarımda ağrı olurdu ama 4 gündür falan hiç yok denecek kadar az çok nadir yani yok gibi bazen. Sizde de böyle oluyor mu yada oldu mu bu sorun var mıdır diye merak ediyorum ilk gebeliğim oldugu için 🙄
mucizebebek03 Biranneadayiiii ilk hamilelik normal canım benim korkutma kendini rahmin kendini bebişe hazırlıyor 🤗ağrıların Normla hamilelik böyle bir şey zaten bazen çok kötü olursun bazen de sanki hamile olan sen değil misssin gibi olur 😃😂hele 3 aydan sonra hamile olduğunu unuttuğun anlar bile gelecek😁🤭🌹
0267 Biranneadayiiii Merhaba canım bende 12 haftalık oldum. Bendede ilk başta ağrı oluyor çocuk yer yapıyor kendine çünkü. Bazen kasıklarda hareket ederse tekrar ağrı olur. İnşallah bir sorun olmadığını düşünüyorum bende öyle olmuştu çünkü
mlkkk Biranneadayiiii hamileliğin her dönemi bir geçmez ki 40hafta aynı şeyi yaşayasınız tabi ki normal bi durum
Biranneadayiiii mlkkk haklısınız çok teşekkür ederim içim rahatladi yani ilk gebelik olduğu için merak ediyorum tecrübesizim 🤗
0267 Aysun1990 canım kusura bakma geç gördüm yazını ama bende 13 haftada benzetme yaptı 16 haftada söylerim dedi
Dmndmn Biranneadayiiii Bende 8+3teyim 🤗 Ağrı diyemem ama nadiren sanki regl olacakmışım gibi belirtiler oluyor nasıl anlatsam hani regl olacağımızı anlarız ya öyle minik sancılar diyelim 🤗 Daha bugün oldu hatta ama bi 10-15 sn sürdü o kadar,bu haftalarda çok çok normalmiş 🥰